Cofnij się w czasie do początków Kraju Wiślan i stań oko w oko ze zbudzonym potworem! “Biegnij, Sławko!” to pełna napięcia gonitwa, w której stawką jest życie mieszkańców wiślańskich osad. Tylko Ty możesz ostrzec swych krajan przed zbliżającym się niebezpieczeństwem – o ile sam zdołasz przetrwać… “Biegnij, Sławko!” to gra w typie endless runner, w której głównym zadaniem gracza jest przetrwać poziom rozpoczynany wybiegnięciem z jednej osady, a zakańczany dobiegnięciem do kolejnej, podczas którego postać gracza przebywa drogę przez las i ściera się z losowo generowanymi przeciwnikami o różnym zasobie punktów życia. W podstawowej rozgrywce ciosy są zadawane przeciwnikom poprzez wprowadzenie przy pomocy klawiatury oraz myszki odpowiedniej sekwencji posiadanej przez postać gracza broni (miecz, włócznia, łuk); sekwencje generowane są losowo, a ich długość zależna jest od poziomu trudności danego typu przeciwnika. Obrażenia odnoszone przez przeciwnika mogą ostatecznie doprowadzić do jego śmierci i tym samym końca gry; zapobiec śmierci można poprzez zebranie kwiatu paproci i uleczenie części straconych punktów życia. Po dotarciu do osady kończącej poziom, podliczane są punkty za zadane obrażenia, liczbę zabitych przeciwników, czas przebycia poziomu. W rozbudowanej rozgrywce planowane jest dodanie elementu bogów – strażników osad, którzy oferują postaci gracza limitowany, specjalny atak, pod warunkiem, że w uprzednio zakończonej planszy gracz zabił odpowiednią liczbę przeciwników danego typu. Nadto, dodanie zmieniających się pór roku i pór dnia wraz z upływem czasu rozgrywki, oraz różnicowanie pojawiających się przeciwników w zależności od danej pory. Nadto, dołączenie do statystyk długości rozgrywki na danym poziomie, liczonej w “dniach”, która wydłuża się za każdym razem, gdy gracz przeskoczy przeciwnika, odniesie obrażenia lub uleczy utracone punkty życia; jeśli gracz nie ukończy danego poziomu w limitowanym czasie dni, dosięgnie go ogień smoka i rozgrywka zostanie zakończona. Nadto, zróżnicowanie komunikatów statystyk w zależności od osiąganych progów. Nadto, udźwiękowienie. Gra spełnia wytyczne tematyki “Polska w grze” poprzez wątek Kraju Wiślan oraz nawiązanie do legendy o smoku wawelskim, przedstawiając wydarzenia, które zbudziły smoka podczas zakładania grodu na wawelskim wzgórzu.
Biegnij, Sławko!
2. Kubiak Arkadiusz
3. Sokalska Anna
4. Szakiel Łukasz